Daca comandati unul dintre produsele comercializate pe websiteul https://www.officevision.ro/ inseamna ca sunteti de acord cu termenii si conditiile urmatoare. Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SC Office Vision SRL, cui 27791080, J08 /1373 /2010, Brașov, România, în calitate de vânzător și operator al magazinului online cu adresa web https://www.officevision.ro/ și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.
Termeni si conditii
Utilizarea acestui magazin online implica acceptarea acestor termeni si conditii de aceea se recomanda citirea cu atentie a acestora.
Acesti termeni si conditii tin loc de contract la distanta intre comerciant si cumparator.
https://www.officevision.ro/ isi asuma dreptul de a face modificari ale acestor prevederi, fara o notificare prealabila.
Acest magazin online este intretinut si administrat de https://www.officevision.ro/, denumit in continuare Vanzator. Persoana fizica sau juridica care comanda si achizitioneaza produse prin intermediul site-ului https://www.officevision.ro/ va fi denumita Client. Fotografiile digitale, textele, datele tehnice, preturile si celelalte informatii care se gasesc pe site-ul https://www.officevision.ro/ vor fi denumite in continuare continut.
Drepturi de autor
Intregul continut al site-ului este proprietatea Vanzatorului si este aparat de legile in vigoare pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul Vanzatorului, a oricaror elemente enumerate mai sus, se pedepseste in conformitate cu legile in vigoare (administrativ, civil sau penal). Astfel, sunt interzise in mod expres: accesarea site-ului https://www.officevision.ro/ in scopul copierii continutului. Fotografiile si datele pot fi folosite numai cu acordul scris al Vanzatorului.
Securitatea datelor personale si a informatiilor
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de Vanzator, numai in scopul declarat al acestui site.
Informatiile din formularul de comanda sunt necesare pentru confirmarea comenzilor, livrarea produselor comandate, anuntarea promotiilor in curs etc., in niciun caz nefiind furnizate / vandute unei terte parti. Vanzatorul nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Declinarea responsabilitatii
Continutul site-ului https://www.officevision.ro/ a fost realizat cu mare atentie pentru introducerea corecta a datelor si respectarea acuratetii informatiilor. Totusi erorile nu sunt imposibile. De aceea, Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste pretul, caracteristici, imagini etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale acestuia, au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, Vanzatorul isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta. De asemenea, imaginile produselor sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara o notificare prealabila de catre producatori.
Valoarea maxima a obligatiilor Vanzatorului, fata de orice client, in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare, este valoarea sumelor incasate de Vanzator de la clientul respectiv. Clientul are obligatia sa verifice produsele in momentul primirii acestora. Dupa acceptarea prin semnatura a produselor de catre client, Vanzatorului nu i se mai poate cere returnarea banilor in nici un fel si deasemenea, nici returnarea produselor.
Produsele comercializate de Vanzator prin intermediul siteului https://www.officevision.ro/ sunt achizitionate de la diversi furnizori din Romania. Vanzatorul comercializeaza aceste produse exact in aceiasi stare si ambalaj precum sunt achizitionate de la furnizori.
Vanzatorul nu importa si nu produce niciunul dintre produsele comercializate prin intermediul siteului https://www.officevision.ro/, drept urmare nu isi asuma responsabilitatea pentru calitatea si originalitatea produselor comercializate.
Plata produselor
Pentru a efectua plata produselor comandate de dumneavostra pe magazinul online https://www.officevision.ro puteti folosi urmatoarele modalitati:
· Plata la livrare, ramburs la curier;
· Plata in avans prin transfer bancar / ordin de plata direct in contul nostru bancar RO72 BTRL RONC RT04 2408 4301 Banca Transilvania. Plata se va face dupa ce veti trimite comanda. Specificati numarul comenzii la detalii tranzactie. Comanda va fi expediata doar dupa ce plata va fi confirmata in contul nostru;
· Plata securizata 3DSecure cu cardul Visa / Visa Electron sau Mastercard / Maestro;
· Plata cu cardul in rate egale fara dobanda oferite de bancile Credit Europe Bank, Garanti Bank, Banca Transilvania, Alpha Bank si BRD Finance.
Termene de livrare
Termenul de livrare a produselor cumparate de pe site-ul https://www.officevision.ro/ se incadreaza in intervalul de 2 pana la 4 zile lucratoare. In cazuri exceptionale Vanzatorul poate mari termenul de livrare.
Taxe suplimentare
In functie de locatia clientului si valoarea comenzii, Vanzatorul poate percepe o taxa de transport din partea clientului. De asemenea, atunci cand este cazul, clientul trebuie sa plateasca taxa de ramburs serviciului de curierat folosit pentru livrarea produselor.
Taxa de transport pentru comenzile mai mici de 150 de lei, dupa aplicarea oricaror discount-uri si reduceri asupra acestora, este de 17.50 lei.
Transportul este gratuit, neaplicandu-se nicio taxa suplimentara pentru comenzile in valoare minima de 150 de lei, dupa aplicarea oricaror discount-uri si reduceri asupra acestora.
Returnarea produselor
Conform ordonantei OG 34/2014, clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Legislatia in vigoare se aplica doar clientilor persoane fizice.
Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind serviciile de curierat rapid, in termen de 1-5 zile lucratoare de la notificarea trimisa catre Vanzator. Returnarea coletelor se face doar prin intermediul firmelor de curierat. Nu primim colete expediate prin posta. Nu raspundem de coletele expediate prin posta romana.
Dumneavoastra alegeti daca folositi valoarea returnata pentru a comanda alte produse sau daca doriti sa primiti banii inapoi.
Contravaloarea produselor comandate va fi returnata in termen de 1-10 zile de la data receptionarii de catre Vanzator a coletului de la client, fara a include taxele de transport.
Intrucat OG 34/2014 nu specifica in mod concret daca consumatorul are dreptul sau nu de a utiliza produsul in acest timp, Vanzatorul impune anumite reguli legate de acceptarea produselor la retur. In functie de starea produsului returnat, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a percepe anumite penalitati pana la 100% din valoarea produsului.
Pentru a putea returna un produs achizitionat de la Vanzator, produsul trebuie sa fie trimis in ambalajul original si insotit de toate accesoriile si documentele originale. Nu sunt acceptate pentru returnare produsele care prezinta urme de uzura, modificari fizice, lovituri, ciobituri, zgarieturi, socuri etc sau numere seriale sterse sau modificate.
Coletul retur va fi trimis catre Vanzator fara taxa de transport sau de ramburs. Vanzatorul nu va achita curierului nicio astfel de taxa.
In cazul in care, totusi, un client trimite catre Vanzator un colet/produs retur cu taxa de transport, Vanzatorul va achita aceasta taxa, urmand ca, contravaloarea acesteia sa fie scazuta din valoarea care va urma sa fie restituita clientului.
Puteti refuza primirea coletului in urmatoarele conditii:
– Livrare gresita – produsele livrate sunt altele decat cele comandate;
– Cantitatea produselor livrate difera de cantitatea comandata;
– Coletele/ produsele livrate sunt deteriorate.
Puteti solicita returnarea produselor in urmatoarele cazuri:
– Produsul comandat nu corespunde cu specificatiile de pe site.
– Produsul nu este functional – solicitarea facandu-se in termen de 24 de ore de la receptia coletelor de catre client.
In oricare dintre cazurile de mai sus, coletul va putea fi returnat catre Vanzator fara nici un cost suplimentar.
Eventualele probleme cu privire la integritatea si/sau continutul coletului trebuie facute la momentul receptionarii lui. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte nu vor putea fi luate in considerare.
Restituirea contravalorii produselor returnate
Restituirea unei sume achitate de un client catre Vanzator reprezentand contravaloarea unuia sau a mai multor produse se va face in 1-10 zile lucratoare de la primirea coletului retur de catre Vanzator.
Pentru a beneficia de o transparenta maxima si pentru a respecta toate legile sistemului financiar din Romania, orice restituire de bani se va face numai intr-un cont bancar pe care clientul trebuie sa il trimita in scris catre Vanzator prin curier (in acelasi timp cu produsele), prin e-mail sau sms.
In anumite situatii, si anume, cand clientul nu detine un cont bancar, pot exista si exceptii pe care operatorii nostri le vor propune clientilor.
In niciun caz nu vor fi propuse sau acceptate urmatoarele variante:
– intalnire intre un reprezentant al Vanzatorului si client
– trimiterea banilor prin paypal ori sisteme de transfer de bani (ex: western union, moneybookers, etc.)
– trimiterea banilor in plic prin curier sau posta
– plata ramburs al coletului retur
Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica continutul site-ului https://www.officevision.ro/ sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul https://www.officevision.ro/, va fi considerat o tentativa de fraudare a site-ului https://www.officevision.ro/ si va face obiectul unei plangeri penale la organele de politie, impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.
Litigii
Orice litigiu aparut intre Client si Vanzator va fi rezolvat prin cale amiabila. In cazul in care nu s-a reusit stingerea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata din Romania.
Folosirea acestui site, implica acceptarea acestor termeni si conditii.
Politica de confidentialitate:
A. Introducere
1. Confidențialitatea vizitatorilor website-ului nostru https://www.officevision.ro este foarte importantă pentru noi și ne luăm angajamentul să o protejăm. Această politică explică ce vom face cu informațiile dumneavoastră personale.
2. Acordarea consimțământului asupra utilizării cookie-urilor în concordanță cu termenii acestei politici atunci când vizitați website-ul nostru pentru prima dată, ne permite să utilizăm cookie-uri de fiecare dată când vizitați website-ul nostru.
B. Colectarea informațiilor personale Pot fi colectate, stocate și utilizate următoarele tipuri de informații personale:
1. informații despre computer, inclusiv adresa IP, locația geografică, tipul și versiunea browser-ului și despre sistemul de operare;
2. informații despre vizitele și utilizarea acestui website, inclusiv sursa de recomandare, durata vizitei, vizualizările paginii și căile de navigare pe website;
3. informații precum adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți atunci când vă înregistrați pe website-ul nostru;
4. informațiile pe care le introduceți atunci când creați un profil pe website-ul nostru – de exemplu, numele dvs., adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de email, numarul de telefon;
5. informații precum numele și adresa dvs. de e-mail, pe care le introduceți pentru a configura abonările la e-mailurile și/sau la buletinele noastre informative;
6. informații pe care le introduceți în timp ce utilizați serviciile de pe website-ul nostru;
7. informații care sunt generate în timp ce utilizați website-ul nostru, inclusiv despre când, cât de des și în ce circumstanțe îl utilizați;
8. informații referitoare la orice achiziție efectuată, servicii utilizate sau tranzacții pe care le faceți prin intermediul website-ului nostru, care pot include numele, adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și detaliile cardului bancar;
9. informațiile pe care le postați pe website-ul nostru cu intenția de a le publica pe internet, care pot include numele dvs. de utilizator, imaginile de profil și conținutul postărilor;
10. informații conținute în orice comunicări ne trimiteți prin e-mail sau prin intermediul website-ului nostru, inclusiv conținutul comunicărilor și metadatele acestora;
11. orice alte informații personale pe care ni le trimiteți.
Înainte de a ne divulga informațiile personale ale unei alte persoane, trebuie să obțineți consimțământul acelei persoanei atât pentru divulgarea, cât și pentru procesarea informațiilor personale în conformitate cu această politică. C. Utilizarea informațiilor dvs. personale Informațiile personale transmise prin intermediul website-ului nostru vor fi utilizate în scopurile specificate de această politică sau în paginile respective ale website-ului. Putem folosi informațiile dvs. personale pentru:
1. administrarea website-ului și a afacerii noastre;
2. personalizarea website-ului nostru pentru dvs.;
3. autorizarea utilizării serviciilor disponibile pe website-ul nostru;
4. trimiterea de bunuri cumpărate prin intermediul website-ului nostru;
5. furnizarea serviciilor achiziționate prin intermediul website-ului nostru;
6. trimiterea de rapoarte, facturi și notificări de plată către dvs. și colectarea plăților de la dvs.;
7. trimiterea de comunicări comerciale în vederea informării;
8. trimiterea prin e-mail de notificări solicitate în mod expres;
9. trimiterea buletinului nostru informativ prin e-mail, dacă l-ați solicitat (ne puteți informa oricând dacă nu mai doriți această comunicare);
10. trimiterea de comunicări de marketing referitoare la afacerea noastră sau la companiile unor terți selectați cu atenție, care considerăm că vă pot interesa, prin poștă sau, acolo unde ați consimțit în mod specific, prin e-mail sau tehnologii similare (ne puteți informa în orice moment dacă nu mai doriți să primiți comunicări de marketing);
11. furnizarea către terți a informațiilor statistice despre utilizatorii noștri (acești terți nu vor putea identifica niciun utilizator cu ajutorul acestor informații);
12. abordarea solicitărilor și reclamațiilor făcute de dvs. sau despre dvs. referitoare la website-ul nostru;
13. păstrarea securității website-ului nostru și prevenirea fraudelor;
14. verificarea respectării termenilor și condițiilor care reglementează utilizarea website-ului nostru (inclusiv monitorizarea mesajelor private trimise prin intermediul serviciului nostru de mesagerie privată); și
15. alte utilizări.
Dacă trimiteți informații personale în vederea publicării pe website-ul nostru, vom publica și vom folosi aceste informații în concordanță cu întinderea acordului pe care ni-l furnizați. Setările de confidențialitate pot fi utilizate pentru a limita publicarea informațiilor dvs. pe website-ul nostru și pot fi modificate cu ajutorul comutatoarelor de confidențialitate de pe website. Fără consimțământul dvs. expres, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți pentru marketingul direct din partea acestor terți sau din partea oricărei alte terțe părți. D. Divulgarea informațiilor personale Putem divulga informațiile dvs. personale oricăruia dintre angajații, ofițerii, asigurătorii, consilierii profesioniști, agenții, furnizorii sau subcontractanții noștri după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică. Putem dezvălui informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru de companii (acesta include filialele noastre, compania-mamă și toate filialele sale), după cum este necesar în mod rezonabil pentru scopurile prevăzute în această politică. Putem divulga informațiile dvs. personale:
1. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
2. în legătură cu orice procedură legală potențială sau în curs;
3. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
4. către cumpărătorul (sau potențialul cumpărător) al oricărei afaceri sau oricărui bun pe care le-am vândut (sau avem în plan să îl vindem); și
5. oricărei persoane considerăm în mod rezonabil că s-ar putea adresa unei instanțe sau unei alte autorități competente pentru divulgarea informațiilor personale în cazul în care, în opinia noastră rezonabilă, o astfel de instanță sau autoritate ar putea să dispună divulgarea informațiilor personale.
Cu excepția situațiilor prevăzute în această politică, nu vom furniza informațiile dvs. personale către terți. E. Transferuri internaționale de date
1. Informațiile pe care le colectăm pot fi stocate, prelucrate și transferate între oricare dintre țările în care funcționăm pentru a ne permite să utilizăm informațiile în conformitate cu această politică.
2. Sunteți de acord în mod expres cu transferurile de informații personale descrise în această Secțiune (E).
F. Păstrarea informațiilor personale
1. Această Secțiune F stabilește politicile și procedurile noastre de păstrare a datelor, care sunt concepute pentru a ajuta la asigurarea respectării obligațiilor noastre legale cu privire la păstrarea și ștergerea informațiilor personale.
2. Informațiile personale pe care le prelucrăm cu orice scop sau scopuri nu vor fi păstrate mai mult decât este necesar pentru acel scop sau scopuri.
3. Fără a aduce atingere articolului F-2, de obicei ștergem datele cu caracter personal la cererea utilizatorilor.
4. În pofida celorlalte dispoziții din această Secțiune F, vom păstra documente (inclusiv documente electronice) care conțin date cu caracter personal:
a. în măsura în care ni se solicită acest lucru prin lege;
b. dacă considerăm că documentele pot fi relevante pentru orice procedură legală în derulare sau viitoare; și
c. pentru a stabili, exercita sau apăra drepturile noastre legale (inclusiv furnizarea de informații către terți în scopul prevenirii fraudelor și reducerea riscului de credit);
G. Securitatea informațiilor dvs. personale
1. Vom lua măsuri de precauție tehnice și organizaționale rezonabile pentru a preveni pierderea, utilizarea necorespunzătoare sau modificarea informațiilor dvs. personale.
2. Vom stoca toate informațiile personale pe care le oferiți pe serverele noastre securizate (protejate prin parolă și firewall).
3. Toate tranzacțiile financiare electronice încheiate prin intermediul website-ului nostru vor fi protejate de tehnologia de criptare.
4. Ați luat la cunoștință faptul că transmiterea informațiilor pe internet este în mod obișnuit nesigură și nu putem garanta securitatea datelor trimise pe internet.
5. Sunteți responsabil(ă) pentru păstrarea confidențialității parolei pe care o utilizați pentru accesarea website-ului nostru; nu vă vom solicita niciodată parola (cu excepția momentului când vă conectați pe website-ul nostru).
H. Modificări Ne rezervăm dreptul de a actualiza această politică din când în când publicând o versiune nouă pe website-ul nostru. Trebuie să verificați ocazional această pagină pentru a vă asigura că înțelegeți orice modificare adusă acestei politici. Vă putem anunța despre modificările aduse acestei politici prin e-mail sau prin sistemul de mesagerie privată de pe website-ul nostru. I. Drepturile dvs. Ne puteți solicita să vă oferim orice informații personale deținem despre dvs.; furnizarea acestor informații va fi supusă următorilor termeni:
1. în mod gratuit și
2. furnizarea de dovezi suficiente cu privire la identitatea dvs. (în acest scop, de regulă acceptăm o fotocopie legalizată la notar a actului dvs de identitate (carte de identitate sau pașaport) plus o copie certificată „conform cu originalul” a unei facturi de utilități care conține adresa dvs. curentă}).
Putem reține informațiile personale pe care le solicitați în măsura permisă de lege. Ne puteți solicita în orice moment să nu prelucrăm informațiile dvs. personale în scopuri de marketing. În practică, de obicei fie vă exprimați acordul expres prealabil cu privire la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing, fie vă vom oferi posibilitatea de a renunța la utilizarea informațiilor dvs. personale în scopuri de marketing. J. Site-uri terțe Site-ul nostru include hyperlink-uri către și detalii despre site-uri terțe. Nu deținem niciun control și nu ne facem responsabili pentru politicile și practicile de confidențialitate ale terților. K. Actualizarea informațiilor Vă rugăm să ne anunțați dacă informațiile personale pe care le deținem despre dvs. trebuie să fie corectate sau actualizate. L. Cookie-uri Website-ul nostru folosește cookie-uri. Cookie-ul este un fișier care conține un identificator (un șir de litere și numere), care este trimis de un server web către un browser și care este stocat de acel browser. Identificatorul este apoi trimis înapoi la server de fiecare dată când browser-ul solicită o pagină de la acesta. Cookie-urile pot fi cookie-uri „persistente” sau cookie-uri „de sesiune”: cookie-ul persistent va fi stocat de către browser și va rămâne valabil până la data stabilită de expirare, cu excepția cazului în care acesta este șters înainte de data de expirare; pe de altă parte, cookie-ul de sesiune va expira la sfârșitul sesiunii utilizatorului, la închiderea browser-ului. Cookie-urile nu conțin de obicei informații care identifică personal un utilizator, dar informațiile personale pe care le stocăm despre dvs. pot fi legate de informațiile stocate și obținute prin cookie-uri. Pe site-ul nostru folosim atât cookie-uri persistente, cât și de sesiune.
1. Numele cookie-urilor pe care le folosim pe website-ul nostru și scopurile pentru care sunt utilizate acestea pot fi găsite mai jos:
a. Folosim Google Analytics și Adwords pe website-ul nostru pentru a recunoaște un computer atunci când un utilizator vizitează website-ul cât și pentru următoarele scopuri: urmărește utilizatorii cât timp navighează pe website, activarea unui coș de cumpărături pe website, îmbunătățirea capacității de utilizare a website-ului, analiza utilizării website-ului, administrarea website-ului, prevenirea fraudelor și îmbunătățirea securității website-ului, personalizarea website-ului pentru fiecare utilizator, direcționarea reclamelor care pot fi de interes deosebit pentru utilizator;
2. Majoritatea browser-elor vă permit să refuzați să acceptați cookie-uri – de exemplu:
a. în Internet Explorer puteți bloca cookie-urile utilizând suprascrierea setărilor de manipulare a cookie-urilor, disponibile printr-un clic pe „Instrumente”, „Opțiuni de Internet”, „Confidențialitate”, apoi „Avansat”;
b. în Firefox puteți bloca toate cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Confidențialitate”, selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric” din meniul derulant și debifând „Acceptați cookie-uri de la website-uri”; și
c. în Chrome puteți bloca toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Setări de conținut”, apoi selectând „Blocați site-urile să trimită orice date” la rubrica „Cookie-uri”.
Blocarea tuturor cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizării multor website-uri. Dacă blocați cookie-urile, nu veți putea utiliza toate funcțiile de pe website-ul nostru.
3. Puteți șterge cookie-urile deja stocate pe computer – de exemplu:
a. În Internet Explorer, puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni”, „Șterge” și apoi se bifeaza „Cookies”, dupa care se da click pe „Șterge”;
b. În Firefox, puteți șterge cookie-urile făcând clic pe „Instrumente”, „Opțiuni” și „Confidențialitate”, apoi selectând „Utilizați setări personalizate pentru istoric”, făcând clic pe „Afișare cookie-uri”, apoi pe „Ștergeți toate Cookie-urile“; și
c. în Chrome, puteți șterge toate cookie-urile accesând meniul „Personalizare și control”, făcând clic pe „Setări”, „Afișați setările avansate” și pe „Ștergeți datele de navigare”, apoi selectați „Ștergeți cookie-urile și alte date despre website și plugin-uri” și faceți clic pe „Ștergeți datele de navigare”.
4. Ștergerea cookie-urilor va avea un impact negativ asupra utilizabilității multor website-uri.